понеделник, 21 януари 2013 г.

Първо ревю на български

Е, мина, не мина време и се появи първото читателско ревю на книгата, при това не къде да е, а в "Аз чета" - един от най-мащабните литератури сайтове из нашето интернет пространство. 

 Спомен за Светлина - краят на една епоха

"Една от най-мащабните фентъзи поредици, писани някога, най-сетне приключи! Това е краят на една епоха в много отношения, както за историята в „Колелото на времето”, така и за всички почитатели на поредицата. Самата аз я чета вече 12 години и докато аз растях и се променях, влюбвах, разлюбвах, борех се със страховете си, търсех пътя си, така и всички мои любими герои от „Колелото на времето” се променяха и развиваха.
[...]
„Спомен за светлина” ме зарадва и натъжи едновременно, защото от една страна прочетох края, но от друга - това беше сбогом с много любими герои. Обзе ме чувството, което обхваща всеки страстен читател, след като затвори последната страница на книгата, която го е вдъхновила и попаднала сред онези специални книги, които остават в сърцето и спомените му завинаги. 

 Тези два откъса са от началото и края на ревюто, тъй като в останалата си част се издават някои дребни детайли, които биха могли да ви развалят удоволствието от четенето на книгата. :) За цялото интервю цъкнете тук.

1 коментар:

  1. Интересно е ревюто и не мисля че споилва чак толкова . Както и да е , ще разберем всичко след два , три месеца :)

    ОтговорИзтриване

Въздържайте се от неприлични коментари! Пишете на кирилица и спазвайте чистотата на българския език.