петък, 26 октомври 2012 г.

Reminder: "Спомен за Светлина" до сега


Всички откъси от "Спомен за Светлина", които са официално пуснати от издателство "Тор", може да откриете тук.
Глава 2 ( "The Choice of An Ajah") беше последната част от книгата, която ще видим предварително... за останалото някои ще трябва да почакат до 8-ми януари, а други до след това (или когато "Бард" решат). :)

Приятно чакане! (Звучи дяволито, нали? :D )

Update: 01/11/2011

Хъ-хъ. Няма да четем на български заедно с англоезичните страни. Колелото се върти така както самото то пожелае!

Честит празник на всички и приятна почивка :)

5 коментара:

  1. Браво Брена евала :) , иначе аз съм оптимист за последната книга. Мисля че феновете ще залеят издателството със въпроси и книгата ще излезе бързичко ( ако разбира се не излезе бързичко и без въпросите :D )

    ОтговорИзтриване
  2. В един от коментарите във фб казваха, че имало малък шанс да излезе до нова година, но надали, което си беше опит, според мен, да замажат предното становище :) Но все пак дано оптимизмът ти се превърне в нещо хубаво и наистина да не чакаме прекалено дълго :)

    ОтговорИзтриване
  3. е гати тиизъра искам още :(

    ОтговорИзтриване
  4. Е, още след малко повече от 2 месеца (до 8-ми официално) :) Почти не остана.

    ОтговорИзтриване

Въздържайте се от неприлични коментари! Пишете на кирилица и спазвайте чистотата на българския език.