вторник, 6 ноември 2012 г.

Нова премяна

От няколко дена Майсторите на меча се кичат с чисто новичка премяна, изработена специално за тях, благодарение на майсторлъка на Шарейн! Специални благодарности впрочем, по-хубаво от това просто няма как да бъде :) 
След... неприятния инцидент с предния облик, бяхме принудени да направим някои промени и те са вече на лице. 
Новата ни премяна е абсолютно в тон с "Колелото на Времето" и, смея да твърдя, че надминава най-смелите мечти и на най-придирчивите благородници! Както би се изразил Робърт Джордан... кадифена мекота в нежен, но предизвикателно подканящ, ръждив цвят, поръбена с дръзка черна дантела... И тъмни ширити на цветя и спирали, пред които люгардската дантела прилича на зебло за боб! Е, какво повече би поискал човек? :D


Но стига празни приказки. Дано новите ни одежди ви допаднат толкова, колкото и на мен.

Светлината да пази душите ви и Създателя да ви закриля. До скив!

2 коментара:

  1. Скина й наистина е много добър. Аз поне не съм срещал друг който толкова да ми допада; даже варианта който му сложихме в Депото е още по-добър мисля, въпреки съвсем малката разлика.
    Изобщо, скина създава страхотна атмосфера във форума, а на мен дори ми въздейства вдъхновяващо, що се отнася до играта :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аиде да ви е честито :)

    ОтговорИзтриване

Въздържайте се от неприлични коментари! Пишете на кирилица и спазвайте чистотата на българския език.