сряда, 8 май 2013 г.

Официално! "Спомен за Светлина" излиза на 27.05!

Да ме изгори дано, доживяхме! Тропнете по една джига, защото дойде време да си приготвите сребърниците и да си поръчате последната книга. :) 

Както е ясно от заглавието, заветната дата е 27-и май, което ще рече, че след няма и месец дори повечето от вас ще държат в ръцете си "Спомен за Светлина". Да се помолим задружно качеството (поне що годе) да е читаво, да няма липсващи абзаци и поне половината термини и имена да са си както трябва да бъдат. :D



И да не забравя да се похваля:


Колко време само чаках да си ползвам съкровището. За което благодаря на "Бард", тъй като без него надали щях да имам удоволствието да си я взема с твърди корици. 

Светлината да грее над вас и Създателят да ви опази през следващия месец!

14 коментара:

  1. Аз още не съм си я поръчал, тъй като се надявам да изкочи по книжарниците по-рано :D

    ОтговорИзтриване
  2. Еее, възможно е по Запада по-бързо да стига до книжарниците, не знам. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Аз си я поръчах в меки и твърди корици - да има! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Спомням си че Среднощни кули излезе на 9 май (падаше се понеделник) а във оринж я имаше книгата още във петък - 6 май , надявам се да не се случи същото и сега и да си получим книжките на 28ми (тогава ще е) :)

    ОтговорИзтриване
  5. За мен 2-3 дена не са от такова значение. Дали ще е петък, понеделник или вторник, все тая. :) Е, по-добре да е вторник все пак, че по-натам пък може да не ми остане време за четене. :D

    ОтговорИзтриване
  6. Аз ще си вземам отпуск, така че , живо се интересувам, кога ще я получа!

    ОтговорИзтриване
  7. Поръчал си я от Бард предполагам , а там пише че за книга която предстои да излезе доставката се получава на следващия ден след излизането на книгата. С други думи ако стане както пише - 28 май :)

    ОтговорИзтриване
  8. Бе те не винаги са от най-бързите честно казано. Навярно щото ползват Спийди не знам. Когато поръчам нещо с Еконт доставката е един ден обикновено (зависи дали сутрин или следобед е поръчана), пък Спийди-то... А и друг път съм поръчвала предстоящи книги и са се бавили пак.

    Но пък може от Бард да са решили да се организират здраво и да пуснат поръчките по-рано. :)

    ОтговорИзтриване
  9. Който е поръчвал скоро от Спийди , знае че в момента на пускането на пратката вече те известяват със смс кога да я очакваш ако да речем пусна нещо във понеделник , ще получиш смс във които ще ти пише да чакаш пратка във сряда. Искам да кажа че може и да си права и книгите да ни навестят на 29ти , но след толкоз чакане един ден ли ще ни оплаши :D

    ОтговорИзтриване
  10. Бре, те па много модерни станали. :D Еконт го правеха това, но с известие, след като е пристигнала пратката (ако помня правилно).
    Иначе си прав, един ден в повече не е от значение. :)

    ОтговорИзтриване
  11. Обожавам поредицата, но не съм запозната с тези ,,съкровища''. Какво точно представляват? ?Бих искала книгата с твърди корици... Може ли да ме светнете за какво става въпрос? :)

    ОтговорИзтриване
  12. Колкото повече поръчваш от сайта на Бард, толкова по-голямо съкровище ти се трупа. Ако си поръчвала в стария им сайт (когато се трупаха точки), то тези точки се прехвърлят в съкровището в новия сайт. :)
    Аз просто използвах моето при поръчването на книгата.

    ОтговорИзтриване
  13. Голямо разочарование за редовните клиенти на "Бард" се оказаха предварителните поръчки. Лично аз останах много доволен от книгата, но поради безумието с пускането на книгата с меката корица 4 дни по-рано от обявената премиера, съм собственик на 2 бройки, защото просто не издържах, да не си я закупя и прочета, възможно по-скоро...

    ОтговорИзтриване
  14. Мисля, че хората прекалено надценяват "Бард" и начина, по който работят. :) Никога не съм очаквала точни доставки от тях, затова и не се разочаровам, когато си поръчвам книга и тя закъснее.

    ОтговорИзтриване

Въздържайте се от неприлични коментари! Пишете на кирилица и спазвайте чистотата на българския език.