събота, 11 август 2012 г.

Ponny WoT Art

По принцип всеки ден проверявам за новини от света на Колелото на Времето. Не искам да изоставам от събитията, а и всички Велики капитани ни учат, че знанието е пътят към победата. Та, вярна на този принцип, и аз като тях използвам своята мрежа от Очи и Уши и следя за всяка мълва, малка и голяма - защото и в най-налудничавия слух се съдържа капка истина. И не, не съм вманиачена, а добре информирана. Благодаря.

Та, беше ясно като факта, че днешният ден няма да е от най-добрите (вижте го какво е мрачно само), така и не открих някакви по-особени новини, свързани с любимата ни поредица. (Всъщност такива има, но да не впрягаме каруцата пред коня.) Но все пак едно нещо ми пооправи настроението (къде ти, така се ухилих, сякаш намерих тарвалонска марка на земята), а то беше поредната част от една арт рубрика в Dragonmount - Fan Art Friday.

По принцип рядко попадат на наистина добри портрети и рисунки, затова, лично за себе си, не отдавам на рубриката чак такова внимание. Този път обаче ми напълниха душата и онези, които ме познават малко по-добре, може и да се досетят защо. 

Вгледахте ли се добре? Не, не е Ранд, нито някой друг от късметлийското трио. Нито... хъм, това отляво трябва да са Егвийн, Нинив и жълтакавото не го знам, ама не е и важно. Черният е ал'Лан Мандрагоран, разбира се, а до него... 

Светлина, Моарейн не е ли красива?! Пък било то и като пони. :D

Е, това беше. Спам от класа, а аз си начесах крастата за писане (и без това друга възможност днес навярно няма да ми се отдаде).

Дано винаги намирате вода и заслон!

П.С. Ако някой случайно проявява интерес към този тип изкуство (за мен това е единичен случай, разбира се), ето линк към профила на авторката в ДевиантАрт - ~Akabi.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Въздържайте се от неприлични коментари! Пишете на кирилица и спазвайте чистотата на българския език.