петък, 21 септември 2012 г.

Пролог към "Спомен за Светлина"



Не е учудващо, че само няколко дни, след като Dragonmount пуснаха Пролога в своята онлайн книжарница, той вече се появи в торент тракерите. Или поне в един. Вечна слава за Пиратите :D

Ето линк към торента, който, поне за сега, работи. Пък ако се чудите с какво да отворите .epub на компютъра си, тази програмка е много лесна и приятна за употреба.

Знам, че няма много активно пишещи в блога, но все пак ще помоля да се въздържате от спойлери. Прологът е около стотина страници и, за разлика от частите, които видяхме до сега, надали ще мине без нито едно значимо действие.

Приятно четене!

6 коментара:

  1. хм, ако някой го е изтеглил и благоволи да ми го прати ще съм благодарен, че пиратите не ми ги зарежда нещо
    поща: nedko_uktc@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  2. Готово :)

    Малък спойлер:

    сцената с Коляча е написана от Джордан, но е барната от Сандерсън, за да се напаснат други действия

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно , няколко дни без комп и пускат пролога да ми е гадно... дано поне е интересен , да знам за какво чакам :)

    ОтговорИзтриване
  4. Учудващо, но не е като да не е интересен :Р

    ОтговорИзтриване
  5. Е предполага се , все пак колелото... имах предвид така и така ще чакам дано да е от най интересните встъпления , за да ме компенсира :p

    ОтговорИзтриване
  6. Ами зависи до колко задълбаваш в детайлите, но като цяло събитията не са никак малко и определено повдига въпроси. :)

    ОтговорИзтриване

Въздържайте се от неприлични коментари! Пишете на кирилица и спазвайте чистотата на българския език.