събота, 15 септември 2012 г.

Facebook корици

За онези, ползващи по една или друга причина социалната мрежа Facebook, издателство "Tor" пусна тази седмица специални корици на петима герои с характерни техни цитати. Аз facebook го ползвам, защото ми се налага и, разбира се, няма да пропусна да си сложа една от кориците :)))

Мат - "Dovie'andi se tovya sagain"

Ранд -"If I could find a way to escape my destiny, do I deserve to?"

Перин -"Care for the living, I'll weep for the dead later"

Егвийн - "If the White Tower dies, hope dies."

Моарейн - "The Wheel weaves as the Wheel wills. 
No eye can see the Pattern until it is woven."

8 коментара:

  1. Ами по принцип това са кориците на електронните издания на книгите , аз лично страшно много им се кефя. От тези само тази със Егвийн ми се струва непозната , иначе на 11 книга корицата е много добра - представлява момента във който Ранд предпазва Мин от Семирага ( малко прилича на Том Круз във въпросната корица , но това е отделен въпрос :D )

    ОтговорИзтриване
  2. Да, електронните корици са невероятно попадение. Жалко, че няма как да ги видим в книжен формат.
    Корицата с Егвийн е от момента, в който защитава Кулата от сеанчанците при тяхното нападение в 12-а книга, а бялата пръчка в ръката е най-силният ша'ангреал, притежаван от Айез Седай. :)
    На мен най ми харесва тази с Моарейн - много близко е до образа, който аз си представям, с изключение може би на обеците, хах, както и корицата на Господарят на Хаоса. Но като цяло всичките са много хубави :)

    ОтговорИзтриване
  3. Да , със Мо определенно са оцелили десятката , и аз мисля че тя е най сполучливата :)

    ОтговорИзтриване
  4. В тази връзка - любимият ми цитат на Моарейн е "...so hear this and know it true. Before I let the Dark One have you, I will destroy you myself." и ако бяха случайно го избрали, щях да скоча от покрива от кеф :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано следващия път се допитат до тебе :D . Инак ми се ще да направят някаде галерия със повечето герои така изрисувани. Във драгонмаунда имаше галерия на някъкъв пич който доста сполучливо беше направил Ранд , като изключим лицето. Представи си всички герои със толкова реалистични портрети като този на Моарейн :)

      Изтриване
  5. Е, това изисква доста усилия. Пичът, дето е нарисувал Моарейн дори първо е направил изображението на компютър, след което го пресъздава върху платното (не знам с какви бои). Другите също едва ли са ги нарисували за няколко мижави часа. А ти сигурно говориш за интерпретациите на Seamas Gallagher - http://wot.wikia.com/wiki/Category:Images_by_John_Seamas_Gallagher ? Или тези на Jeremy Saliba - http://wot.wikia.com/wiki/Category:Images_by_Jeremy_Saliba .
    И двамата са много добри и въпреки малко ... странния тертип на портретите на Seamas неговият стил повече ми допада. Наистина изкарва характера на героя на яве :)

    Аз отдавна съм казала, че съм по-голям експерт от целия Тийм Джордан на куп, ама кой да ме чуе :D

    ОтговорИзтриване
  6. Ами честно казано не намирам името на автора , но албума във dragonmount носи името Rand in the flesh , потърси в гугъл и ще го намериш. На мен личбо ми харесва направеното с изключение на лицето , мисля че по скоро Лан трябва да изглежда така. Сега ще погледна и дадените от теб рисунки :)

    ОтговорИзтриване
  7. Намерих ги :) Наистина са добри. Лицето като че ли е на по-възрастен мъж, но пък допринася за специфичното излъчване на Ранд. Може би заради това авторът е избрал този вариант, вместо да го нарисува по момчешки.

    ОтговорИзтриване

Въздържайте се от неприлични коментари! Пишете на кирилица и спазвайте чистотата на българския език.